Bara jobb.. nästan..

I går blev det jobb hela dagen men även hela kvällen, då företaget bjöd på middag. Jag är ju fortfarande ganska ny på jobbet då jag bara varit här i 3mån, men som jag förstått det har det varit ganska tungt period och väldigt mycket att göra för alla på jobbet det senaste året och speciellt sedan hösten, då man vann en stor offentlig upphandling. Så nu ville man från företagets sida visa sin uppskattning till personalen, och bjöd som sagt på middag. Det var kul att få träffa alla under lite andra former. Så blev som sagt en väldigt trevlig kväll om än lite sent och det var riktigt tugnt att gå upp när väckarklockan ringde i morse. Så hade inte varit helt fel att få åka raka vägen hem och ta det lugnt efter jobbet, men det är sällan planeringen ser ut så och i dag är det dessumot torsdag och torsdagar innebär crossträning. Så i stället för lugnt blir det tempo som gäller för att hinna få ordning på allt innan träningen börjar.
Men hela familjen tycker att det är kul och i dag lyser ju dessutom solen, så när jag tänker efter ser faktiskt ifram imot att få vara ute några timmar i eftermiddag/kväll.
 
Ha en bra dag!
  
Publicerat: 2013-04-25 @ 08:52:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!