Flytta om?

 
Fröna som jag och barnen planterade för några veckor sedan växer på för fullt och skulle nog snart gärna vilja flytta till större krukor och ut. De har bara tittat i kalendern och inte tittat på väderprognosen, så de har missat att det fortfarande är -8 på nätterna trots att det är april. Så nu har jag börjat fundera på om man inte skulle göra om T:s sovrum till växthus? Jag menar hon leker ju ändå helst i vardagsrummet och släppar dit alla sina saker, som om hon får "flytta"  dit skulle jag ju slippa släppa tillbaka dem hela tiden. Detta tåls att fundera mer på...   
Publicerat: 2013-04-04 @ 08:21:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!