Förfest

 
I dag var sista dagen på jobbet inför extern revisionen som äger rum nästa vecka och även om jag var på jobbet tidigt och var där tills 16.30 så har det varit ganska stressigt och jag känner mig lite osäker på att allt är helt klart. Men men nu blir det inget mer gjort och det värsta som kan hända är att vi får en eller flera avvikelser som vi sedan få åtgärda. På vägen hem hade jag fått stränga order ifrån sonen att köpa med spray färg hem till håret, då det var förfest för tre killar hemma hos oss som sedan skulle på disco. Och ska man på disco måste man vara snygg och det blir man tydligen bara med färg i håret. Ännu ett kraven var även att en av färgerna skulle vara glitter. I butiken hittade jag även färgen glow in the dark och gissa om att det blev en hit hemma. Så spray dimman låg tjock när det var dags att åka till discot. Själv sitter jag nu här i ett mellan läge, hade tänkt att passa på att träna medan de var på discot, men då regnet faller utanför och jag inte känner mig riktigt 100 fick det vara för i dag men samtidigt har jag ingen lust att gosa ner mig i soffan då jag måste ut igen för att hämta hem dem. Så lite smått rastlös sitter jag på kanten av soffan väntandes på att det är dags att åka. 
 
Tre super nöjda killar påväg till disco
 
Publicerat: 2013-04-12 @ 19:28:00


1 kommentarer
Postat av: S

Åhh så söta de är!
Kan tänka mig att det har haft grymt kul också. :) Kul med förfest. :)

Svar: Inte söta.. Coola, de var coola ;)
Tess

2013-04-12 - 20:12:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!