Från ett möte till ett annat

I dag har dagen gått i ett hela tiden. Jag har bara gått från ett möte till ett annat och kom inte från jobbet förren vid 19 tiden. Så det blev raka spåret hem för att hinna säga godnatt till barnen innan de somnade, och mer hann jag tyvärr inte då de redan låg nedbäddade när jag kom hem. Själv var jag så uppe i varv efter att ha stressat omkring hela dagen att jag bestämde mig för att ta en halvtimme på löpbandet för att göra av med lite energi och stress. Tyvärr gick det inget vidare utan bandet sa upp sig efter exakt 12min och 43sek... så avslutade med 20min på träningscykeln i stället. Men hör o förvånas, D visste var han hade lagt kvittot så i morgon får jag ringa och bråka med dem får vi se vad som händer. Har även fått mina varor jag beställde på inredningspartyt för 2 veckor sedan.
 
Fatet är verkligen helt underbart och kommer att bli perfekt att servera sallad i, är ca:40cm i diameter.
Tyvärr ser man inte alla detaljerna på den fina vasen, men den kommer att passa perfekt
med en orkidè i på matrumsbordet.
 
 
 
 
Publicerat: 2013-04-03 @ 21:43:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!