Fullbokad dag som vanligt

Som vanligt har i dag varit en full bokad dag, redan kl07.30 hade jag min första tid bokad och det var för att ta cellprov och p-spruta. Det är väl en av de saker som jag tycker är jobbig med att jobba i en annan stad, när man har en tid bokad hos MVC, tandläkarn, frisören mm, så måste alltid vara ute i väldigt god tid så man kan få en tidig eller sen tid, det är ju inte så att man kan smita iväg en snabbis, när det är 30-40min enkel resa dit man ska. Sen rullade dagen på, hade en lunch inbokad med en vän och efter jobbet, som jag kom iväg lite senare än vanligt just pågrund av den senare morgon och en ganska lång lunch, hämtade jag upp ett paket och K som var hos en kompis på vägen hem. Väl hemma stod maten redan på bordet så det var bara att äta, för att sedan duscha av och få barnen i säng. När det och lite andra små sysslor som att dammsuga, hänga tvätt mm var gjort gav jag mig faktiskt ut på en löprund i skogen. Vad jag har saknat att springa i skogen. Tyvärr var det fortfarande en del is och snö men det var ändå framkomligt, så blev totalt 6km vilket ändå gick förvånadssvärt lätt. Mitt största problem ligger fortfarande i farten, orken finns, hade kunnat springa några km till men jag har så svårt att få upp farten. Jag lägger mig alltid på mina 6,20min per km oberoende på om jag ska springa en eller 8km. Får helt enkelt bli att köra lite intervaller här framöver, så hoppas vi att det ska öka upp farten. Fick föresten besked om mitt löpband i dag och de kommer att laga det och beräknar att det ska vara klart till mitten av nästa vecka.. Nu där imot ska jag krypa ner i sänge och sova.
 
God natt!
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-04-10 @ 22:08:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!