Gjort ingenting

I dag efter jobbet har jag i princip inte gjort någonting vilket har varit jätte skönt och precis vad jag behövde och längtat efter. När jag kom hem la jag mig en stund på soffan tills D sa att elden var tänd i braskaminen ute på altan och hela familjen satte sig där och grillade korv till middag. Vid 18 tiden gav sig resten av familjen av för att titta på en uppvisning i freestyle motocross, medan jag valde att sitta kvar i fotöljen framför brasan.Där blev jag sedan sittandes och spelade på barns appar, hay day och candy cruch, tills batteriet i telefon tog slut.
Efter en dusch medan mobilen laddade och familjen hunnit komma hem, kröp K och jag ner i soffan och fortsatte spela tillsammans vilket var väldigt mysigt. Som sagt en väldigt välbehövlig lugn kväll. 
 
 
Publicerat: 2013-04-26 @ 22:06:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!