Kusinen N

K mår nu helt bra igen och han har orkat hålla ett "normalt" tempo hela dagen så i morgon blir det skola som vanligt.
Förmiddagen blev lugn med bara jag och K hemma men efter lunch åkte vi och hämtade T och kusinen N från dagis, och alla som har träffat en 1,5åring vet att då blir det inte lugnt längre. Tanken var att vi skulle ha åkt till parken och köpt glass, men även om det var varmt ute blåste det halv storm så det fick bli en glass i gallerian i stället och när vi ändå var där passade vi på att titta lite på djuren i djuraffären. Men hemma blev det sedan några timmars utelek innan vi avslutade allt med en taco middag. Sedan efter att alla kvällsrutiner med barnen var klara gav jag mig av till spåret. Blev 3km promenad och 3km joggning. Jag var inte riktigt taggad att jogga från början men efter att ha rört på mig en stund kom energin och det fick även bli lite jogging.
 
 
 
 
  
Publicerat: 2013-04-17 @ 21:21:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!