Mamma & dotter dag

T mår som sagt mycket bättre i dag och hon är som vanligt igen. Så vi bestämde oss för att ha en mamma och dotter dag med lite shopping. Blev en hel del som fick följa med hem, även för T som hittade lite saker som hon är väldigt nöjd med. Två klänningar, en liten väska och en sjal. För min del blev det hårfärg, en parfym från Escada, sport foundation från make up store, en tröja, en vit sjal, en kavaj och till sovrummet blev det två nya kuddfodral.
 
Mitt i blev det även en liten lunch paus på MC. Själv är jag inte så förtjust i deras hamburgare men deras wraps är riktigt goda. Och nu kan man även välj smoothie i stället för läsk, så fick bli en med smaken mango och ananas vilket även den var riktigt gott. Det hela avslutades sedan med en iskaffe caramel.
 
Blev verkligen en jätte mysig dag med min helt underbara unge som börjar bli så stor
 
 
 
 
Publicerat: 2013-04-20 @ 15:37:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!