Säsongspremiär x2

Även i dag har det varit en dag full med möten både före och efter jobbet, men jag har ändå hunnit med 2st säsongspremiärer. Jag hade lovat D att svänga förbi och handla lite saker till bilen på väg mellan två möten, när jag ändå åkte förbi. När jag var där i affären såg jag att de fyllt upp glassdisken med årets nyheter. Och som de flesta vet är jag väldigt förtjust i glass, denna gång föll valet på Ben and Jerrys och det fick alltså bli säsongens första styck glass. Tyvärr åt jag den inte ute i solen utan i bilen, men till helgen kan det förhoppningsvis bli en glass ute.
På eftermiddagen hade jag sedan ett möte inbokat med tränarna på crossen för att gå igenom tränings schemat för säsongen, vilket ser riktigt bra ut och jag hoppas verkligen att det blir som vi tänkt! För att ta två fluggor i en smäll bestämde jag mig för att ta cykeln till mötet, säsongspremiär! Dock var det betydligt tyngre än jag mindes det. Det är ca1 mil enkel väg, och första halvan går riktigt bra, då det lutar nedför men sen sista halvan lutar det uppför hela vägen... Vilket gör att det blir likadant dit som hem. Men det gick och det var verkligen skönt att få vara ute. Så även i dag hann jag med lite träning. Nu är det snart i säng då jag har ett möte redan 06.45 i morgon.
 
Trevlig kväll!
 
 
Publicerat: 2013-04-04 @ 21:30:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!