Semesterveckor

I går fick jag okej på mina önskade semester veckor och det blir v.29-32, de senaste åren har jag haft 6 veckor men då jag bytt arbetsplats får jag helt enkelt nöja mig med 4st. Var inte heller helt säker på att jag skulle få de veckor som jag önskat efter som jag som sagt är ny och den som är ny brukar få vara sist att välja men då flera av mina kollegor ville ha tidig semester blev det ju bra. Dock räknar nog barnen med att få vara lediga 6 veckor, men med lite överlappning mellan mig och D och lite hjälp från vänner så ska det nog gå. Planerna för sommaren utöver att ta det lugnt och umgås med vänner, är en vecka på gotland. Då K ska köra 2 tävlingar där tillsammans med att D har delar av sin släkt där. Vi var där även förra sommaren vilket blev en helt perfekt vecka med underbart väder, toppen upplevelser och massa trevlig släkt och vänner.
 
Lite bilder från förra årets gotlandsresa
 
 
Publicerat: 2013-04-03 @ 08:22:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!