Söndag morgon

Söndag morgon och klockan är 7.30, själv har jag varit vaken någon timme redan men vägrar gå ur sängen, vilket är det bästa med helgen enligt mig, att få ligga kvar under täcket nästan så länge man vill. Jag skriver bara nästan eftersom T och K brukar ha ett finger med i spelet om när man måste ta sig upp. Men i dag verkar T tagit sig sovmorgon och har ännu inte slagit upp sina små blå och verkar inte ha några planer på det inom en snar framtid heller. D och K därimot gick upp någon gång runt kl5 och är snart framme till dagens crosstävling, vilket ännu en gång är i Kungsör. Nu har sommarcuperna dragit igång och K har tävling varje helg de närmaste 5 helgerna. Den cup han kör i dag är en av de större vilket innebär att det är massa förare, vilket gör att det blir en riktigt lång dag och jag väntar inte hem dem först vid 16-17 tiden i eftermiddag. Planerna för mig och T i dag är att baka, eftersom det inte blev något igår då vi drog på shoppingtur i stället, och veckostäda. Om jag hinner ska jag även fortsätta lite i trädgården som jag påbörjade igår eftermiddag.
 
Trevlig söndag!
Det var 2st av dessa underbara kuddfodral som fick följa med oss hem igår.
 
 
 
Publicerat: 2013-04-21 @ 07:59:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!