Träningsspel

 
 
I går när vi var och handlade ville K visa mig en sak som han såg förra gången han var och handlade med D.
Det han visade mig var detta träningsspel till Xboxet, samtidigt som han sa 
-Jag tänkte att du kanske ville köpa det här då du har pratat om att du ville testa ett träningsspel och du kan ju få låna mitt xbox eftersom jag brukar låna din mobil att spela på, så blir det rättvist. Han är så söt och omtänksam min älskade lilla unge.
Jag har inte hunnit prova det ännu, men jag återkommer med ett omdöme
.
Beskrivning:
 
Kom i form med ett omfattande och energisprudlande träningsprogram som har gjorts i samarbete med Mel B och Fitness First.

  • Bli en del av spelet tack vare din egen personliga tränare och feedback i realtid.
  • Testa 199 övningar som kommer från sex olika aerobicsstilar.
  • Innehåller 140 recept så du kan skapa en perfekt kostplan.
 
Publicerat: 2013-04-24 @ 07:27:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!