Tuppkam, 7,5km och pizza

Även denna fredag kväll stod det disco på K:s planering. Så efter skolan följde kompisen H med hem så blev det lek, film och pizza innan det var dags att göra ordning frisyrerna med gelé och färg för att sedan åka på discot.
Denna gång var det grönt och glitter som stod på önskelistan.
 
 
För min egen del blev det efter att ha gjort ordning just frisyrerna och lämnat av dem på discot en löptur på 7,5km.
Orken finns och jag hade orkat några km till, men jag har så svårt att få upp farten. Vet inte riktigt hur jag ska göra, och nu är det snart bara 4v kvar. Måste verkligen ta tag i att träna intervaller och hoppas att det hjälper lite.
Efter det och en dusch sitter jag nu i soffan med familjen, en pizza och lite vin, en perfekt avslutning på arbetsveckan. Tyvärr mår inte T alls något vidare utan har dragit på sig en rejäl förkyldning, vilket resulterar i att den kommande helgen blir en riktigt lugn för henne och mig, då D och K är bokade för cross hela helgen
 
 
Publicerat: 2013-04-19 @ 20:53:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!