Utan underställ

I dag efter lunchen och lite bakning gav jag och hör och häpnas D oss ut på en löptur. Detta är första gången D följer med mig ut och joggar under hela vårt 11åriga förhållande. Löpning är inte riktigt hans grej utan han trivs bäst på gymmet men hantlar i händerna. Så blir riktigt rörd när jag vet att han plågade sig igenom det bara för min skull. Detta blev även årets första tur utan underställ vilket kändes underbart, då det verkligen är ett tecken på att våren äntligen är på väg. Lika nöjd är dock inte mina nya skor som blev "lite" smått skitiga och inte alls ser speciellt nya ut längre, men det är sådant man får ta. Tyvärr mår inte K bättre utan snarare sämre, och har precis börjat kräkas. Så för honom blir det att stanna hemma i morgon. I vanliga fall är det oftas jag som är hemma men i morgon får det helt enkelt bli D då jag måste närvara vid revisionen. Även om jag helst vill vara där när någon av dem inte mår bra.
Nej, nu ropar K så måste gå.
 
 
Publicerat: 2013-04-14 @ 19:51:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!