Vardag

I dag behövde D åka förbi och hjälpa sin far efter jobbet. Så det blev jag som åkte och hämtade upp barnen. K på frita men T hämtade jag hos min syster. Även om N och T går på samma dagis och samma avdelning och N är 4år yngre än T, så tycker T att det är väldigt kul att träffa/leka med N. Så de gånger M, min syster, hämtar N lite tidigare och det passar i övrigt brukar T följa med dem hem. Efter det åkte vi och veckohandlade. För att sedan middagen inte skulle bli för sen, fick det i dag bli en väldigt lättlagade mat, hemmagjort pizza, men för att lyxa till det hela lite avslutade vi med efterrätten, vanlijglass med jordgubbar och grädde. I och med att veckohandlingen blev gjord i dag så kan jag nu bocka av en av punkterna på att göra listan. Hade varit skönt om det hade blivit någon mer men i dag orkar jag helt enkelt inte utan ser ifram i mot en tidig sänggång i stället.
 
 
 
 
Publicerat: 2013-04-23 @ 21:03:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!