1:e Augusti

Tyvärr började augusti månad inget vidare för min del. Jag vaknade flera gånger under natten och var klarvaken, frös och hade jätte svårt att somna om. När sedan väckarklockan ringde och jag tog mig upp var jag trött, hade ont i kroppen och frös med jämna mellanrum, vilket har hållt i sig hela dagen. Vid 15 tiden gav jag upp och begav mig hemåt lite tidgare från jobbet, vilket jag inte hade något för då jag halvvägs hem blev stående på E4.an i kö då en lastbil börjat brinna hörde jag senare på nyheterna. Som tur var kunde jag till slut köra av och vända tillbaka för att ta gamla E4 hem, ca 1h senare än beräknat. Väl hemma blev det en tupplur innan hela familjen gick en promenad. Därefter har resten av dagen spenderats i soffan framför tv då främst med sommar med Ernst. Nu ska jag krypa ner i sängen med surfplattan en stund.
 
Man kan inte alltid var på topp
 
Publicerat: 2013-08-01 @ 21:19:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!