30 årsdagen

 
I dag är det min 30 årsdag och jag hade tänkt mig en lugn sovmorgon, men det hade inte resten av min familj så klockan 5 i morse kom de sjungande in i sovrummet med paket och frukost på sängen.
Men allt blev verkligen perfekt, god frukost och paketen innehöll ett nytt objektiv 70-300mm samt efter förklädde, två saker som jag önskat mig. Tyvärr får jag fira min födelsedag i sällskap med en förkyldning så känner mig inte riktigt på topp, men i dag blir en lugn dag med arbete och middag ute med familjen i kväll, så tar jag firandet med de närmaste vännerna på lördag i stället.
Publicerat: 2013-08-28 @ 07:05:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!