Äntligen fredagskväll

Äntligen är det fredagskväll. Veckan som varit har varit väldigt stressig och intensiv på jobbet, då jag för tillfället är uthyrd igen och detta företag hyr bara i mig när det är riktigt kaos, även fritiden har varit fullbokad och detta toppat med en förkylning som även innehåller en rejäl huvudvärk nu för tredje dagen i rad. Så det känns riktgt skönt att ha helgen framför sig. Dock är det en fullbokad helg som kommer, med ridning, min 30års fest, SM i motocross, barnkalas mm. Men jag får i allafall sovmorgon och slipper sitta framför datorn i 8h om dagen så kanske huvudvärken kan släppa lite. Nu ska jag krypa ner i soffan med familjen och lite fredagsmys innan en väldigt tidig sänggång!
 
 
    
Publicerat: 2013-08-30 @ 20:09:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!