Bowling och löpning i regnet

Eftersom onsdagsplanerna blev ändrade bestämde vi oss för att ta dem på torsdagen i stället, så efter att ha varit hundvakt åt Max på förmiddagen, då barnen lekt med honom och jag passade på att köra en av de två årliga rensningarna av T´s rum. Det är verkligen ofattbart hur mycket den ungen kan spara på sig, slängde totalt 3st fulla plastkassar med skräp och trasiga saker. Så åkte vi efter lunchen och bowlade, något som barnen sett ifram imot och bra gick det också, blev både strik och spärrar. Därefter gav vi oss av på jakt efter skolryggsäck till T som inte hade någon sedan tidigare och en ny till K då dragkedjan på hans börjat krångla. Vi hittade en som föll T i smaken, en svart/rosa puma ryggsäck, men till K får vi leta vidare. Dagen avslutades sedan med att jag och D gav oss ut på en löprunda i hällregnet, måste ju hinna med lite pass innan den 17:e så får inte vara så väderkänslig, men blötta det blev vi. Dock gick det ganska bra och det blev 5,5km på strax över 30min, så känner mig nöjd.
 
 
 
 
Riktigt blötta och skitiga löparskor
 
 
 
Publicerat: 2013-08-09 @ 08:36:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!