Bronsbröllop

I dag firar jag och D bronsbröllop vilket innebär att vi varit gifta i 8år. Lika väl som att det känns som om det var igår vi gifte oss vilka väl känns det som att jag har känt honom hela mitt liv. Och jag älskar honom mer i dag än jag gjorde då och kommer nog att älska honom lite mer i morgon, om det nu är möjligt att älska någon mer än jag gör honom i dag. Han känner mig utan och innan och det finns ingen jag känner mig så trygg med och som jag litar på så mycket som honom. Jag vet att han finns där och stöttar mig i alla beslut och fångar mig när jag faller. Han är en underbar pappa, troligen den bästa och jag är den lyckligaste människan i världen som kan få kalla mig hans fru, nu, i morgon och för alltid.
 
Utan dig och barnen är jag inget älskar er så!
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-06 @ 19:53:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!