Cykling och cross

I dag stod det tränarmöte i kalendern efter jobbet, så för att vara säker på att både hinna med men även orka någon typ av träning fick det i dag bli att cykla till och från mötet. Och som omväxling jag hade riktig tur med vädret, på vägen hem från jobbet regnade det men blev uppehåll precis när jag skulle cykla i väg. Lagom till när jag klev av cykeln kom ännu en skur som höll i sig större delen av mötet men som hade blåst förbi när jag skulle åka hemåt igen. Under tiden jag hade möte var resten av familjen ute på banan, så K fick träna lite. Tyvärr missade han sin träning i måndags då hans cykel är inlämnad för lagning igen, men som tur kunde han i dag låna kompisens reserv. Då det på söndag är dags för tävling igen. Hoppasverkligen att cykeln hinner bli klar till dess. Ev är det dags att köpa en ny cykel till K känns som denna börjat bråka lite väl mycket sista tiden, dock är det även dags att köpa en ny till T, och jag som hade hoppas på att åka utomlands i höst.. ja ja vi få se vad som händer. I övrigt har det inte gjorts mycket mer än de vanliga dagliga rutinerna och nu är det dags för lite kvällsmat..
 
Nöjd kille efter ett riktigt bra kört pass
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-14 @ 21:22:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!