Första dagen tillbaka

Första dagen på frita för barnen och själv är man tillbaka på "rätt" kontor igen efter semestern och dagen har varit riktigt bra för oss alla. I dag blev även affären med bilen klar så nu är min lilla pärla såld, vilket känns lite sorgligt men samtidigt skönt att den inte bara står där i trädgården. Så D kom och hämtade mig efter jobbet, dock släppte han av mig en bit hemifrån då jag bytt om till träningskläder innan jag gick från kontoret. Blev den tur på 5,5km. På lördag är det dags och träningen har faktiskt känns helt okej sista verkorna även om det fortfarande inte går speciellt snabbt, men jag hoppas att det ska gå bra och hoppas på en tid på under 70min. Vågar inte satsa för högt. Nu blir det att pyssla lite här hemma.
 
Trevlig kväll!
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-12 @ 20:40:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!