Grattis älskling och milen

I dag är det ingen vanlig dag utan i dag är det D´s födelsedag. Min älskling fyller 36år! Tyvärr blev det dock inte mycket till firande då D börjat jobba igen och efter han kom hem från jobbet hade han bara 45min innan det var dags att åka igen då K´s crossträningar dragit igång igen. Men när han kom hem hade vi bakat en tårta och inte vilken tårta som helst utan en jätte hög gräddtårta med jordgubbar och till det serverades givetvis ett paket även det väldigt stort. Vilket innehöll en högtryckstvätt, kanske inte låter som den roligaste presenten, men det var vad han önskade sig.
 
Därefter gavs sig hela familjen minus mig i väg på träning och jag blev kvar hemma själv. Så det blev att jag klippte gräset, var förbi en snabbis hos M&P, sedan gav jag mig ut på en löprunda. Det blev 10km!! När jag gav mig ut kändes det riktigt bra trots värmen så bestämde mig för att försöka satsa på 10km, vilket faktiskt gick riktigt bra och även om jag var trött efter kände jag mig inte helt slut. Tiden slutade på 68min vilket jag också faktiskt är nöjd över just pågrund av värmen men även då jag sprang ett riktigt backigt spår och hoppas kunna få ner det lite på själva loppet. Så känns faktiskt helt okej inför stadsloppet om 12dgr..
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-05 @ 22:39:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!