Höst inredning

Planerna för dagen var att första storstäda, handla, få gäster, träna och sedan avsluta dagen med lite förberedelser inför i morgon, första frita dagen efter sommaren för K och första dagen någonsin för T. Men det blev inte riktigt så.. Först kom jag igång med städningen sent då barnen inte gjorde annat än att ropa, när jag väl satte igång ringde mobilen och ett par ville komma och titta på bilen vi har ute på annons, och visst fick de det. Så ut och plocka ur bilen i stället och en stund senare dök de upp och stannade 1h... Vilket inte alls fanns med i planering.. Men det verkar som att de ska ha bilen så det är ju bra. Helt plötsligt var då klockan redan 13.30 och jag var tvungen att ta lite lunch. Börja städa igen, och vad händer? Mobilen ringer -Mamma får vi komma hem och leka hos oss? Visst får ni det. Tar ca 40min så kommer barnen hem med kompis A. A´s mamma S är även en vän till mig så står och pratar med henne en stund och då dyker helt plötsligt min syster med familj, upp 1h för tidigt... Så fick helt enkelt ta en paus i städandet och fortsätta efter att de gått hem. Så inte försten nu är jag klar med allt, bortsett från en sak... Träningen, inte blev det någon träning. Men nu är jag så trött att jag knappt orkar sitta upp.. Men ordentligt städat är det, bilen är troligen sålt, barnen har haft en kul dag och D fick flera fina presenter så en bra dag har det varit. Och även om inte sommaren är riktigt slut ännu har i dag en del av höst inredningen kommit fram.
 
Årets skörd av dekorationspumpor börjar bli mogna
 
Finaste asken att förvara ljusen i 
 
Börjar bli dags att tända i fönstren på kvällen
 
Myckt ljus går åt
 
Vem ha en filt?
 
      
Publicerat: 2013-08-11 @ 21:07:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!