Isblå och svarta naglar

I går var det dags att göra ordning naglarna igen, trots att jag bara låter det gå 4 veckor i mellan hinner de växa sig riktigt långa, så det var riktigt skönt att klippa av dem. I går hade jag dessutom sällskap av T som var med för att få sina målade. Jag förstärker mina med gele men T får givetvis bara vanligt naglack, men lika nöjd är hon för det. Jag tyckte att hon skulle måla dem rosa med Hello Kitty, vilket hon inte alls var intresserad av. Utan valde helt själv att måla dem svarta med hjärtan.Själv valde jag att göra mina isblå med glitter vilket jag som vanligt blev väldigt nöjd med. 
 
 
 
 
 

 
 
Publicerat: 2013-08-06 @ 08:24:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!