Lugn lördag

I dag har varit en lugn dag vilket känns riktig skönt. Vid kl10 hade T som vanligt sin ridlektion som hon sett ifram imot hela veckan och att de dessutom gav sig ut på en tur i skogen gjorde hela hennes dag. Efter lunch gav vi oss sedan ut på en promenad, jag och D gick medan barnen cyklade, till affären för att köpa lite kvällsmys. Vid 18 tiden var det sedan dags att åka och titta på jänkarna som hade uppvisning i dag. Själv stannade jag bara en kort stund och passade sedan på att ta mig en joggingtur hem. Det är inte lätt att hinna med träning nu när vardagen är i gång men med lite vilja och prioritering hoppas jag kunna hålla i det. Nu blir det att krypa ner i soffan.
 
Trevlig kväll!
 
 
Publicerat: 2013-08-24 @ 20:55:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!