Mysig lördag

Lördagen har varit en riktigt trevlig och varm dag. Det började som sagt med att vi åkte ner till city för att titta på en deltävlingen av Sveriges starkaste man. Tyvärr hamnade vi på läktarn mitt i solen så för att orka blev det en liten sväng förbi MC för att köpa glass till barnen och en frappé åt mig. Även om jag inte dricker kaffe måste jag säga att jag älskar MC´s iskaffe. Det gick riktigt bra för D´s vän, Johannes, som vann 4 av de 4 delmomenten som vi såg innan vi gav upp för värmen. På vägen till bilen gick vi förbi inredningsbutiken Rhode Island som har så mycket fina inredningsgrejer och denna gång kunde jag inte låta bli att köpa den söta Door stop hunden Big Dog från NewPort, att vi dessutom behöver en dörrstop för att hålla upp ytterdörren, som nu har hållts upp av någons skor motiverade köpet ännu mer.
På vägen hem blev det även ett stop vid blowlinghallen, dock inte för att bowla utan för att äta då de serverar riktigt goda hamburgare till helt okej priser.
Dagen avslutades sedan med lite poolhäng hemma hos M & P, där det även visade sig att min syster med familj var. Nu blir det lite film mys med filmen En gång i Phuket, som följde med senaste nummret av Amelia.
Som sagt en riktigt mysig dag!  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-03 @ 20:24:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!