Shopping eftermiddag

I dag var det shopping som stod på eftermiddagsplaneringen. I slutet av semestern gjorde jag en stor rensning av barnens garderober och fick då ett tydligt bevis på att det inte bara var jag som inbillade mig utan K hade vuxit på ganska bra under sommaren och det blev bara 4 par byxor som var tillräckligt långa i benen kvar. Så i dag fck det bli att köpa nya, valet föll på 2st puma dressar, en orange och en svart med blå detaljer. K gillar färgstarka kläder och gärna från puma, så han var nöjd. T ville ävn gärna göra ett besök på Höök´s då ridskoleläraren tyckte att det vore bra om alla hade med sig ett ridspö på lektionerna. Så för hennes del blev det ett rosa ridspö och ett litet hästtäcke som vi hittade för halva rea priset till hennes lekhäst här hemma. Innan vi åkte hemåt blev det även ett besök på MIO möbler. Hittade ett sidobord jag gärna ville ha till soffan i deras katalog som kom i brevlådan här om dagen, så det blev det, några ljusstakar och en tavla till altan. Så vi åkte hemma alla nöjda.
Nya sidobordet. Perfekt vid soffan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-21 @ 21:25:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!