Sista semesterveckan

Även i dag har jag känt mig lite häning, små trött och frusen trots +27 grader ute även om det inte alls var som igår och jag fick sova hela natten. Men då inget brutit ut är det nog ingen sjukdom så efter jobbet åkte hela familjen till vrinneviskogen och på K´s önskan spelade lite minigolf innan vi gav oss ut på 5,3km spåret. Jag och D joggandes och ungarna som vanligt på cyklar. De var lite extra tungt i värmen men det gick ändå helt okej. Nu börjar min sista semester vecka medan D går tillbaka till jobbet på måndag, ännu finns inga större planer även om jag har en hel del som skulle behöva göras hemma. Ska väl främst försöka ta det lite lugnt och bara vara med barnen innan vardagskarusellen, med träningar, skola, jobb mm drar igång.
 
Nu ska jag krypa ner i soffan med D och se den nya Johan Falk filmen, Kodnamn Lisa.
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-02 @ 20:51:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!