Skänninge marknad

I dag blev inte riktigt som tänkt, jag och barnen hade bestämt då vädret var småmulet och tråkigt att vi skulle åka till gallerian och handla lite inför skolstarten, nya väskor och kläder mm och där efter åka och bowla. Men precis när vi höll på att göra oss i ordning för att åka ringde min syster och undrade om vi ville följa med till Skänningen marknad efter hon slutat jobbet vid kl14. Marknaden är alltid första onsdagen och torsdagen i augusti och är en riktigt riktigt stor marknad. Efter en snabb rådfrågning med barnen bestämde vi oss för att ändra planerna. Under tiden vi väntade på att åka passade jag på att plocka undan lite här hemma och laga mat medan ungarna målade en varsin tavla. K blev grymt nöjd med sin och beslutade att vi ska köpa hem en tavel list till hallen på övervåningen så han kan sätta upp den. På marknaden blev det inte några större fynd för mig men K kom hem med desto mera och var väldigt nöjd över sina fynd, ett mobilskal, två t-shirts, en keps, strumpor samt ett par glasögon. T fyndade en klänning, ett par glassögon samt strumpor. Medan jag höll mig till bara strumpor, ett måste att inhandla på marknader.
 
K´s fina tavla
 
 
 
Publicerat: 2013-08-07 @ 21:38:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!