Stadsloppet

Kl13.00  i dag gick starten för årets stadslopp, som är 10 km långt och mitt mål var att komma i mål på under 70min. Träningen sista tiden har gått helt okej även om jag bara 1 gång sprungit så långt som 10km. Dock började  tyvärr vänster smalben göra ont igen i slutet av förra veckan efter att värken hållit sig bort i några mån, vad värken beror på vet jag inte alls, känns inte som benhinnan. Så uppladdningen fick bli voltaren, en värktablett och redbull.  Trots detta och lite regn gick loppet över förvänta och klarade mitt mål med nästan 10 min tillgodo, vilket kändes riktigt riktigt bra!! Finns dock en risk att kroppen känns ganska trött och tung i morgon. Nu blir det snart att släcka lampan då det blir en väldigt tidig morgon i morgon då det är dags för en av K tävlingar och tanken är att hela familjen ska åka. 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-17 @ 22:05:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!