Stora städardagen

Regnet som kom igår kväll fortsätter att falla på min sista semesterdag, men det känns faktiskt helt okej då jag har ganska mycket som ska göras inomhus idag. Jag behöver verkligen storstäda, skolväskorna ska packas med reservkläder, regnkläder och allt det där som behöver finnas på skolan, det ska veckohandlas mm. Vid kl16 blir det även ännu mer firande för att D har fyllt, då kommer min sida av släkten. Ev ska jag även försöka få med ett träningspass under kvällen då det nu bara är 6 dagar kvar innan jag ska springa stadsloppet, dock måste jag erkänna att jag har en riktigt jobbig träningsvärk i allt från skinkorna och uppåt efter min träning i fredags. Men vi får se vad tid och känsla säger i kväll, nej nu måste jag sätta fart.
 
Trevlig söndag på er!
    
Publicerat: 2013-08-11 @ 09:34:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!