Torsdags cross

Trots feber, rinnande näsa och huvudvärk kunde jag inte hålla mig borta från dagens crossträning, då jag tyvärr är lite dålig på att känna av mina egna begränsningar. Det är inte bara att se K köra som lockar utan även att få vara där och påverka förhoppningsvis åt det positiva hållet och peppa fram alla barn som är där och kör. Man glömmer bort allt det där jobbet som är både innan och efter för att få träningen att fungera som träningsansvarig under den stunden själva träningen är och man får vara med barnen.
Att jag dessutom fick ett nytt objektiv i födelsedagspresent som jag gärna ville testa lockade också. Hann bli några bilder iallafall innan huvudvärken vann striden. Jag skulle verkligen vilja hinna lägg mer tid på fotograferingen samt gå en kurs i foto så man kunde lära sig lite men tyvärr räcker inte tiden till just nu så får bli ett framtidsprojekt.   
 
 
 
 
 
 
  
Publicerat: 2013-08-29 @ 20:34:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!