Trädgård och träning

Som planerat blev det i dag faktiskt lite trädgårdskötsel efter jobbet. Så nu är alla äpplen uppkrattade, gräset är klippt, ogräset i gruset är borta och det är undan plockat på altan, iallafall en liten stund framöver. Där efter blev det korv grillning i braskaminen till middag, något barnen verkligen gillar.
 
 
 
Efter att ha fått T i säng gav jag mig sedan ut på en löprunda tillsammans med K på cykel. Detta var första träningen efter loppet och jag var inställd på att det skulle vara jätte tugnt och göra jätte ont. Men det gick verkligen över förväntan, vänster vad gjorde lite ont men höll sig ändå på en rimlig nivå. Hamnade tillslut på en snittid på 6.30 per km, vilket känns helt okej med två övergångsställen och lite inväntande av K på vägen. Inväntar ännu svar från C om hn har möjlighet att följa med men som det ser ut kommer jag att springa nästa lopp 7/9, men då 5km, som jag hoppas på ska hamna under 30min. Så nu gäller det att hålla i träningen trots vardag.
 
 
 
  
Publicerat: 2013-08-20 @ 21:27:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!