Träning för två

I dag blev det träning både för mig och K. Höstterminen i skolan har startat och det är torsdag vilket innebär att nu har även crossträningen på hemma banan dragit igång igen. Så nu är det träning hemma som gäller de kommande 7 torsdagarna framöver. K var riktigt taggad och träningen gick riktigt bra. På söndag är det tävling igen sedan är det uppehåll fram till 29/9 då det är sista tävlingen för säsongen innan några månaders vila inför vinter cupen. Om vi kommer att köra vinter cupen är ännu inte bestämt utan vi avvaktar röntgen tiden på K´s fot och resultaten av den.
 
Själv försöker jag hålla i träningen trots allt runt omkring så det blev en löptur hem från crossbanan. Vilket blev 10km på ca 63min. Väntar just nu på ett bakslag då träningen gått riktigt bra sista tiden och jag orkat mer än förväntat. Men som sagt just nu känns det riktigt bra.
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-08-22 @ 22:06:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!