Vardags- och helgrutiner

Att det kan vara sådan skillnad mellan vardags- och helgrutiner. Klockan är straxt elva och jag ätit frukost, läst lite för K och borstat tänderna. I går vid den här tiden hade jag, plockat undan i köket, satt igång en tvättmaskin, gjort en sallad till matlåda, vattnat blommorna, gjort mig i ordning, ätit frukost och jobbat i 4,5h...  Men det är väl därför man har helg för att vila upp sig även om den nu för tiden mest känns som en chans att hinna med det man inte hann i veckan.
 
I dag blir det en tur ner till city för att se en av deltävlingarna i Sveriges starkaste man. Då en av D´s gamla träningsvänner är med där, ev även lite shopping när man ändå är där. Men hur kvällen ser ut det vet jag ännu inte. 
 
Önskar er en trevlig lördag!
Publicerat: 2013-08-03 @ 11:20:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!