Vardagsrutiner

Dagarna går väldigt fort och det känns som om större delen av eftermiddagen går åt att komma tillbaka in i vardagsrutiner. K och T har inte riktigt ställt om sina inre klockor ännu och även fast de är trött har de lite svårt att komma till ro på kvällarna och är ganska svår väckta på morgonen och jag har fått peta på dem flera gånger varje morgon för att de ska ta sig upp. Därför har vi försökt att hålla aktivitetsnivån nere lite, detta gäller även min träning nu de sista dagarna då jag börjar få ont i en sena i höger ben igen samt att jag inte vill ta ut mig inför lördag, då jag verkligen vill orka ta mig runt utan att behöva gå något, så i dag fick det bli en promenad i stället för löpning med K som sällskap.  
Men nästa vecka drar allt i gång som vanligt igen med skola, ridning, crossträning minst 2gr i veckan, samt läxor mm. Men först kommer en ganska fullspäckad helg, då det är augustifesten i Norrköping, så kan bli ett besök på denna under fredagskvällen om lust och ork finns, på lördag är det ridning för T,löpning för mig och middag hos J & C på kvällen och helgen avslutas med att K tävlar i Tranås på söndag.  
 
 
Publicerat: 2013-08-15 @ 21:40:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!