Glossybox November

I går när jag kom hem var jag ganska trött och omotiverad efter det som hänt de senaste dagarna, att T dessutom fått för sig att hon ska komma in till oss på nätterna, vilket hon inte brukar göra, gör att även natt sömnen tagit sig lite stryk , så i går blev inte mycket gjort. D hade middagen klar när jag kom så det blev att äta, ta en dusch och sedan kröp jag upp i soffan med barnen och tittade på julkalendern. Där satt jag sedan kvar resten av kvällen och tittade på tv:n och beställde de julklappar som skulle beställas på nätet, så nu är det klart. Innan T gick och la sig pratade vi om att hon skulle sova hela natten i sin säng, men vid 01 tiden kom hon in tassande till oss. Då hon verkligen inte ligger still när hon sover samt att hon håller fast i en, gör att det går inte att ha henne i sängen om man själv vill sova. Så jag bestämde mig att följa med henne tillbaka, pratade lite med henne och sedan nattade jag henne. Sedan gick jag och la mig igen, men efter en stund hör jag hennes tassande steg och bara väntar på att hon ska lägga sig i sängen men inget händer. Det blir bara tyst. Så jag sätter mig upp och ser att hon lagt sig på golvet. Jag frågar varför hon ligger där och får svaret att hon tänkte att där är hon ju inte i vägen. Hon hade tänkt att ta en filt att lägga sig på men glömde... Snacka om att känna sig som världens sämst förälder, barnen ligger och sover direkt på parketten i bara pyjamas för att inte vara i vägen i sängen... D följde men henne till hennes säng och låg där tills hon somnat om och han kunde lägga sig i vår säng igen.
Så i dag efter några timmars mer sömn så känns det bättre och planerna för kvällen är att ge mig ut på en löprunda med K.
 
 Under förra veckan kom glossyboxen för november. Blev ganska nöjd med innehållet, både torrschampot som jag använder för att få lite volym samt mascaran blev riktigt bra. Ögonskuggan som är kolsvart kommer nog dock inte att användas utan hamnar i högen, bra att ha men kommer nog aldrig användas ;) 
Publicerat: 2013-12-03 @ 13:24:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!