Julafton

Hoppas ni har en underbar julafton.

Här har vi haft en lugn och riktigt toppen dag, dock efter en natt med alldeles för lite sömn. T hade riktigt svårt att somna igår av nervositeten inför julafton. Men vid 22tiden somnade hon äntligen. Vid kl01.45 vaknade jag dock av att jag hade en något speedad dotter vid sängkanten som pratade väldigt fort om att tomten varit där med paket på natten, att hon varit snäll, att paketen var stora mm 
Tillslut fick jag henne att somna om men sedan fortsatte hon vakna ungefär en gång i timmen och fråga om det var morgon ända till väckarklockan ringde kl7 och det faktiskt var dags att gå upp. Så det var en gansk trött familj som infann sig i kyrkan kl9 för T's körgrupps framträdande. Där efter bar det av till mina föräldrar för julbord och massa fina julklappar. Lagom till Kalle Anka åkte vi hemåt för tv tittade samt julklapps utdelning av "våra" och tomtens julklappar. Nu sitter det två väldigt lyckliga om än trötta barn och tittar och leker med alla nya saker. I kväll blir det en tidig sänggång och i morgon fortsätter firandet hemma hos svärfar. 

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Dotterns nya "häst"


Publicerat: 2013-12-24 @ 18:48:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!