Julgåvor

Nu är det inte många arbetsdagar kvar innan "jullovet" börjar och jag ser mycket ifram imot 2,5 veckas lugn och ro. Eller jag kan ju få inbilla mig att det blir så, redan nu börjar kalendern fyllas upp och det är inte många dgr kvar som är helt tomma. Men jag kommer iallafall inte behöva gå upp kl:05.00 som jag annars gör på vardagarna och det är ju värt mycket. Nu är det inte heller så mycket kvar på att göra listan inför jul, i helgen bokades julgodisbak, julklänning till mig, utlämning av jultidningarna K och T sålt, samt årets julgåvor till kollegorna av på listan. Så kvar är nu bara julmaten samt julklappar till min älskade D. Dock ger just julmaten mig lite ångest, då jag tycker om att göra det mesta själv, så som köttbullar, sillen, knäckebröd mm men jag hinner ju inte. Jag har ingen lust alls att köpa detta färdigt, men som sagt när ska jag hinna? Jag skulle verkligen behöva ha en dag mellan lördag och söndag, och då menar jag inte bara denna helg utan i alla helger, så man hinner med allt kul som finns att göra. 
 
Årets julgåva till kollegorna blev en flaska glögg, dekorerade med lite av det hemgjorda godiset vi gjorde i lördags.


 
Publicerat: 2013-12-16 @ 10:38:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!