Julröda naglar

Igår efter att jag hämtat upp lite av de paket som kommit, som jag beställt till jul, blev det en lugn kväll hemma. Där D och jag planerade de sista julklappsinköpet som är tänkt att göra i kväll, samt läxläsning med sonen.
Inköpslistan gick det ganska bra med men läxläsningen gick lite si och så med. Det kan verkligen bli en spännande text om man har en trött son som hellre läser snabbt än rätt. Hade jag inte stoppat honom med jämna mellanrum och han läst om meningen, vet jag inte alls vad det hade blivit av det. Men som tur är ska han läsa den minst 2gr till innan det ska lämnas in en redogörelse för vad veckans avsnittet handlade om.   
I dag är det som sagt julklapps shopping som står på schemat, så efter det bör vi nog vara klara för denna gång.
Fredagen innan första advent var jag som vanligt och gjorde ordning naglarna och denna gång fick de bli fint julröda.
 
Publicerat: 2013-12-10 @ 13:22:00


1 kommentarer
Postat av: Sandra SG

vilka fina naglar! Ser verkligen juligt ut :)

Svar: Tack så mycket och god jul ;-)
Tess

2013-12-11 - 09:44:57 | URL: http://sategu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!