Lucka 14-17

I dag är det bara 1v kvar till jul. Är det någon mer än jag som inte känner någon julkänsla och har lite panik hur lite tid det är kvar? Men på något sett brukar det lösa sig och på julafton finns där både julklappar, julmat och barnen är fin i sina "julkläder". I dag efter jobbet blir det att pricka av julmatsinköp på inför jullistan, sen är det ju faktiskt inte så mycket kvar att göra på den. Så förhoppningsvis lägger sig lite av paniken efter det. Det som tyvärr är svårare att göra något åt är det där med julkänslan, jag har spelat julmusik i veckor nu, ätit knäck och julbord, bakat julgodis och köpt julklappar men den vill helt enkelt inte infinna sig. Jag menar man kan ju inte fira jul med +8 grader ute, det ska vara kallt och snö, iallafall lite frost.. Tyvärr ser det väl ut som om värmen håller i sig, men jag håller tummarna och hoppas på kyla!
 
Innehållet de senaste dagarna i min julkalender från The body shop
 


 
Publicerat: 2013-12-17 @ 11:00:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!