Massa fina klappar

Det är så tyst här hemma, inga små fötter som kommer tassade in till oss denna morgon. Men det är väl dags att börja vänja sig, de börjar bli stora och snart kommer även T att börja vilja sova över hos kompisar. Just nu är båda på övernattningsparty hos K bästa kompis A vars mamma även är gudmor åt T. Tillfällena vi har haft barnvakt åt tussarna för att vi ska göra något där de inte kan följa med går än så länge att räkna på fingrarna även om som sagt K har börjat sova över hos kompisar för att han tycker att det är kul. Då är ju T hemma, men nu är det helt tomt och stilla. Vilket inte alls är min grej. Hellre 10 ungar här än ingen :-)  
Men jag ska snart hämta dem och sedan står det 2h hästlekis på schemat för T i dag, medan jag ska passa på att handla hem lite mat. I övrigt är dagen ganska oplanerad och vi får se vad känslan säger. 

Jag måste ha varit väldigt snäll i år, för jag fick väldigt många fina julklappar.
En stekpanna, ett gåvokort, raggsockar, träningstopp, brödlåda, blomma, pulsklocka, sminkväska, eltandborste samt en ljuslyckta.

Publicerat: 2013-12-27 @ 09:00:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!