Nyårs naglar

I dag var det dags igen för att göra i ordning naglarna och givetvis fick det bli lite extra glittrigt nu inför nyår. 
Som vanligt syns det tyvärr inte riktigt bra på bilden hur glittriga de faktiskt är.

Där efter har jag och T spenderar större delen av dagen i stallet. I dag var även första gången vi red ut tillsammans där vi galopperade. Har inte riktigt vågat det tidigare då jag inte känt mig 100% på att T kan styra upp situation om F skulle börja ge sig iväg. Men i dag gick tölten över till galopp och T var så nöjd efteråt och tyckte det var hur kul som helst, så det blir nog många fler gånger. Nästa grej för henne att prova blir att rida barbacka, något hon också längtar efter. Speciellt när ägaren berättade att vi i sommar mer än gärna får rida med hästarna i vattnet på deras strand, bara vi gör det barbacka. Så det får bli nästa sak. 
Nu där imot blir det sänggång för min del. 
Hoppas ni haft en lika mysig lördag som jag!



Publicerat: 2013-12-28 @ 22:55:29


1 kommentarer
Postat av: S

Jättefint med rundad form på dina naglar ;)

Svar: Tack, nu ska man själv bara vänja sig ;-)
Tess

2013-12-29 - 09:37:39 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!