Samlingsbild

 
Har inte riktigt hunnit lägga ut bild varje dag på vad min julkalender från The body shop har innehållet, så fick bli en samlingsbild från de senaste 5 dagarna. Jag är verkligen jätte nöjd över innehållet och har hittar flera nya favoriter, bland annat en ny ansiktskräm, Seaweed, mattifying day cream. Även T tycker väldigt mycket om den speciellt de olika duschcremérna, hennes favorit för tillfället är chocomania som luktar choklad, medan min egna favorit är den med honungslukt. Så om ni inte köpte någon i år kan jag starkt rekommendera den till nästa december.

 
Publicerat: 2013-12-13 @ 08:34:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!