Snilleblixt

I natt vaknade jag vid 4 tiden och kunde helt enkelt inte somna om. Men tur var väl det för mitt i allt fick jag en sådan snilleblixt, så jag låg där i godan ro och funderade och planerade till kl05.45 när T kom tassade och sa att inte hon heller kunde sova. Så vi låg där i sängen och små pratade tills nästa idé slog mig, att jag borde klippa mig innan nyår. Så sagt och gjort fram med mobilen och till min stora tur så hade min frisör en tid kl10 i morgon, så då ska jag dit och bli nyårs fin i håret. Så smidigt med internet bokning. Efter en stund gav vi upp och bestämde oss för att äta lite frukost i stället för att ligga där och vrida oss. Men efter frukosten insåg vi att vi var ganska trötta ändå så vi kröp ner i sängen igen och somnade båda två och sova så skönt till kl9.30 då D tyckte det var dags för oss att gå upp. Så länge har jag inte sovit på många år.. Dagen har sedan gått ut på att verkställa min idé jag fick i natt. Hoppas kunde visa er inom de närmaste dgr vad det är, men det började med att ställa i ordning träningsrummet och barnens lekrum som av någon anledning blivit en avstjälpnings plats. Så de var bara att bita i det sura äpplet och börja sortera, kasta och plocka undan. Men nu är det gjort och i rena farten blev det även gjort i resten av källaren samt i T's rum vilket är ett måste minst 2gr per år. När det var gjort gav sedan jag och K oss ut på en runda, jag joggade och han cyklade. Var ganska tungt då det blåste och små regnade, men blev en tur på 5km så känner mig nöjd. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag stänger mina blå för i dag. 
Hoppas ni haft en bra dag!

Det var inte lite kaos att ta tag i!


Publicerat: 2013-12-29 @ 21:44:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!