Träning

När jag kom hem i går var jag inte jätte motiverad att ge mig ut och springa i den halvstorm som var. Men K var desto mer taggad, då han inte varit ute och cyklat på nästan 1v och påminde mig så fort jag kom innanför dörren. Så det var bara att byta om och ge sig ut. Temperatur mässigt var det inte så kallt, +7. Vilket gjorde det väldigt svårt att klä sig. Det behövdes en del kläder för att skydda sig mot vinden, så jag slapp frysa men när man kom in i lä mellan husen blev det i stället riktigt varmt. Men det blev en runda på 7,3km och K var jätte nöjd när vi kom hem. En av de få saker han är väldigt lik sin mamma på, han blir på så mycket bättre humör om han får träna. Man skulle kunna tro att han skulle tycka det är skönt med lite vila över vintern, då han tränar ca4dgr i veckan, vår, sommar och höst men inte.
I dag blir det dock ingen träning, då vi först har utvecklingssamtal kl:16.00 om K på skolan. Sedan är det julpysselkväll med T´s klass kl:17.00. Så det blir den kväll på skolan helt enkelt.
Hoppas ni får en bra kväll!
 
 
  
Publicerat: 2013-12-04 @ 14:16:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!