13 02 02

Efter min promenad genom city igår, när jag skulle till och från frisören, hann jag se lite av de vårnyheter butikerna skyltar med och min längtan till våren blev ännu större. Jag tycker i vanliga fall om vintern men i år har den varit riktigt tråkig med antingen -20 så det är för kallt att vara ute eller +4 så allt bara blir blask. När jag ändå var nere i city hade det inte varit helt fel att shoppa lite men jag får helt enkelt bita ihop och vänta, då jag som sagt har byt jobb och ska göra det igen, så min lön den 25.e januari blev 0kr. Vissa företag betalar ut lön samma mån och vissa månaden efter, och för mig blev det ett glapp i samband med bytet.. Men då jag byter igen innebär det denna gång att jag får ut dubbel lön i februari, så får helt enkelt vänta till dess.
 
I dag är det lördag och det innebär att jag och T ska till stallet, dock lite senare än vanligt då hon har fått gå upp till en lite svårare grupp. De ska bli kul att se då detta innebär flera nya övningar för henne. I övrigt har vi inte bokat så mycket i dag, har en del små saker som måste ordnas, tex skidor till K som börjar skidskola i morgon och sedan ska vi göra klart det sista i badrummet så det blir 100% klart.
 
                         
  
Publicerat: 2013-02-02 @ 10:49:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!