Akuten

 
Efter att ha suttit 40min i telefonkö för att komma fram till 1177 igen, kunde de bara konstatera att det inte fanns några lediga tider på någon vårdcentral i närheten och de ville inte att jag skulle vänta ända till kl18 när jourcentralen öppna utan tyckte att jag skulle åka upp till akuten. Hade du frågat mig hade jag hellre stannat hemma, men de tyckte inte sköterskan jag pratade med var något alternativ  
Så dagen i dag har spenderats uppe på akuten där de tömt mig på x antal rör med blod, klämt på min mage x antal gånger och röntgat allt möjligt.
Summan av det hela var att de kom fram till att jag har fått en virusinfektion i buken, och virus kan man tyvärr inte göra mycket åt så nu blir det ännu mer sittandes i soffan och ätandes av värk och febernedsättandetabletter...
Tills på onsdag då jag måste jobba..
 
Publicerat: 2013-02-04 @ 17:34:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!