Bokshopping

I dag var första dagen på årets bokrea så efter jobbet svängde jag bara förbi en snabbis hemma för att hämta upp familjen så bar det av till bokhandeln.
För min egen del hittade jag tre böcker och en ljudbok som jag ska lyssna på till och från jobbet.
Även K och T hittade två böcker var som de ville ha, medan D inte hittade något.
Just nu läser jag inte så mycket då det känns som det ända jag gör hela dagarna på jobbet och så somnar jag innan huvudet når kudden på kvällen, men när jag är inne i en läsperiod gör jag av med en bok i veckan så det är bra att ha ett litet lager.
Känner jag mig själv rätt hinner det nog bli några flera böcker innan rean är över för i år.
 
Nu efter att ha lagat mat, duschat och lagt barn, pockat undan lite ska jag krypa upp i soffan med D och se gårdagens avsnitt av Dicte, en serie som jag i övrigt kan rekommender varmt för alla er som gillar kriminalromaner.
 
 
Publicerat: 2013-02-26 @ 20:41:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!